رئیس کمیته امداد کشور گفت: به کار آفرینانی که برای ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شغل ایجاد کنند تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سیّد مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور گفت: به کار آفرینانی که برای ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شغل ایجاد کنند تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

او در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر هرمزگان افزود: ۷۰۰ هزار خانواده که در ۲۳ سال گذشته زیر پوشش کمیته‌ی امداد بوده ند به واسطه اشتغال زایی انجام شده، توانمند و از پوشش کمیته‌ی امداد خارج شده اند.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: توانمدسازی مددجویان با ایجاد درآمد با ثبات و تکریم آن‌ها از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و این موضوع در صدر برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

سیّد مرتضی بختیاری افزود: کمیته امداد توانمندسازی را بر پایه سه اصل اشتغال، مسکن و فرهنگ‌سازی قرار داده است.
او گفت: امسال برای اشتغال ۷ هزار و ۵۰۰ مددجو با ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار در هرمزگان برنامه ریزی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این همایش، حفاظت و حراست از فضائل اخلاقی را در جامعه بسیار مهم برشمرد و گفت: اقدامات کمیته امداد در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در همین راستاست.

سعید ناجی توانمندسازی افراد با حفظ کرامت انسانی را مهم دانست و گفت: توجه به کارافرینی و ایجاد شغل پایدار از مهمترین اقدامات برای حفظ کرامت انسانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان هم در این همایش گفت: از سال ۹۴ تاکنون ۱۸ هزار و ۶۵۸ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

علی الهیاری افزود: در حال حاضر ۲۹ هزار طرح اشتغال فعال در استان داریم که از این تعداد ۷ هزار طرح بیش از یک فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

او گفت: برای برقراری ارتباط بیشتر بین کارآفرینان استان درصدد ایجاد باشگاه کارافرینان کمیته امداد در استان هستیم.

انتهای پیام/ د

اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد به کارآفرینان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.