فاز نخست بیمارستان میلاد ارومیه با حضور معاون اول رئیس جمهور و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دقایقی پیش اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در اولین برنامه ی خود  ،بیمارستان بین المللی ارومیه را افتتاح کرد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۵۷ هزار و ۱۶۰ مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور بوده و امشب فاز نخست آن در چهار طبقه مورد افتتاح قرار گرفت.

۲۰۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص مقیم خارج از کشور استان از سهامداران این بیمارستان خصوصی که مطابق با آخرین استاندارد‌های بین‌المللی احداث شده و در بحث توریسم درمانی آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشور‌های همسایه یعنی آذربایجان، ارمنستان، نخجوان و عراق و ترکیه را دارد، هستند.

بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه یکی از نخستین بیمارستان‌های هوشمند خصوصی کشور و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی بوده و از سوی دیگر دارای امکانات بی‌نظیر مانند باند بالگرد بوده که بیماران از شهر‌های مختلف به صورت اور‍‍‍ژانسی به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

مدیر بیمارستان میلاد ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ۱۰۰ تخت بستری، ۱۰ اتاق عمل مدرن، کلینک‌های تخصصی و فوق تخصصی در تمام رشته پزشکی، به روزترین دستگاه‌های MRI، CTSCAN، آنژیو گرافی، آندوسکوپی را از مهمترین امکانات این بیمارستان بیان کرد و افزود: در فاز نخست این بیمارستان ۴۰۰ نفر در بخش‌های مختلف مشغول به کار خواهند شد.

 انتظامی توسعه گردشگری سلامت را از مهمترین اهداف ساخت این بیمارستان عنوان کرد و گفت: بیمارستان میلاد نخستین بیمارستان در شمال غرب ایران است که مجهز به سوئیت‌های اقامتی و رفاهی با هدف توریسم درمانی است.

در فاز دوم بیمارستان میلاد ارومیه که در سال ۱۳۹۹ تکمیل خواهد شد ۲۰۰ تخت بستری دیگر به مجموع ۱۰۰ تخت فاز نخست اضافه خواهد شد و میزان اشتغالزایی از ۴۰۰ نفر به هزار نفر افزایش خواهد یافت.

مجموع کل هزینه‌های ساخت این بیمارستان تا پایان فاز دوم هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

برخی مزیت‌های بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه

طراحی سازه بیمارستان بر اساس آخرین ویرایش آیین نامه ۲۸۰۰ ساختمان

کنترل هوشمند سیستم‌های روشنایی، کنترل هوشمند سیستم‌های حرارتی و برودتی، اجرای زهکشی جهت جمع آوری آب‌های سطحی و زیر سطحی برای استفاده دوباره مصارف موتورخانه و فضای سبز، کنترل هوشمند سیستم‌های هوای تازه، سیستم FTTX برای اولین بار در بیمارستان در کشور و کل شبکه بیمارستان به صورت فیبر نوری اجرا شده است.

همچنین معاون اول رئیس‌ جمهورهمراه وزیر بهداشت از بیماران بستری شده بیمارستان ارومیه عیادت کرد.

 

فاز نخست بیمارستان بین‌المللی میلاد افتتاح شد+تصاویر

فاز نخست بیمارستان بین‌المللی میلاد افتتاح شد+تصاویر

فاز نخست بیمارستان بین‌المللی میلاد افتتاح شد+تصاویر

 

انتهای پیام/خ

 

سفر معاون اول رئیس جمهور به آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.