فرماندار ارومیه گفت:ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی مورد توجه مسئولین باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عباس حسن‌خانی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان ارومیه که با هدف ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان برگزار شد، بر لزوم توجه هرچه بیشتر مدیران دستگاه‌های دولتی در این راستا تاکید کرد و افزود: موضوع رسیدگی و توانمندسازی اماکن و سکونتگاه‌های غیررسمی نیازمند تدوین یک برنامه مشخص و مدون است.

وی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم این اماکن براساس اهداف مورد نظر توانمدسازی شود باید به‌صورت همه‌جانبه عمل شود نه اینکه فقط بطور مثال به بحث جدول‌کشی و خیابان‌کشی این مناطق اکتفا کرد.

فرماندار ارومیه گفت: همه نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی که متولیان اصلی رسیدگی به این مسئله هستند بایستی پای کار بیایند و به صورت مجموعه‌ای هماهنگ برنامه‌ها و بحث‌های مطالعاتی که در این زمینه می‌شود را عملیاتی نمایند.

حسن‌خانی افزود:، اما متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که جلسات را فقط برای جلسه ترتیب می‌دهیم و کاری به خروجی آن نداریم.

فرماندار ارومیه، این موضوع را نیز خاطرنشان کرد: که دولت در مناطقی که برای مردم خدمات ارائه داده شق‌القمر نکرده بلکه این اقداماتی که انجام داده جزو ضروریات بوده است.

وی از متولیان بهداشت ارومیه نیز گلایه‌مند بود و افزود: متولیان بهداشت و درمان که نقش مهمی در ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی دارند به‌جای اینکه نیاز بهداشتی مناطق کم‌برخوردار را برطرف کنند که در این خصوص مردم این مناطق مشکلات عدیده‌ای دارند، در کنار بیمارستان میلاد خیابان فردوسی که جزو مناطق برخوردار هست مرکز جامع سلامت احداث کردند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.