به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار تیزرهای گسترده سرانجام فولکسواگن از هشتمین نسل گلف در ولفسبورگ آلمان رونمایی کرد. برخی افراد معتقدند نسخهی پرفورمنس این خودرو قبلاً معرفی شده چراکه نسخهی پلاگین هیبریدی GTE قدرت قابلتوجه ۲۴۵ اسب بخاری داشته و از این نظر در حد گلف GTI نسل قبل است
پس از انتشار تیزرهای گسترده سرانجام فولکسواگن از هشتمین نسل گلف در ولفسبورگ آلمان رونمایی کرد. برخی افراد معتقدند نسخهی پرفورمنس این خودرو قبلاً معرفی شده چراکه نسخهی پلاگین هیبریدی GTE قدرت قابلتوجه ۲۴۵ اسب بخاری داشته و از این نظر در حد گلف GTI نسل قبل است. البته طرفداران سرسخت گلف اعتقاد دارند در این کلاس جایی برای گلف الکتریکی نیست و بنابراین مطمئنیم آنها خواهان مدلی درونسوز هستند.
مدل GTI در سال ۲۰۲۰ و زمانی که فولکس از مدل پیست محور GTI TCR هم رونمایی میکند پدیدار خواهد شد. در همین سال شاهد رونمایی نسخههای دیزلی GTD و مدل چهار چرخ محرک R هم خواهیم بود. به تازگی X-Tomi Design رندری از مدل گلف GTI جدید را منتشر کرده که برخی بازنگریهای بصری را نشان میدهد. قطعاً میدانید که نسل جدید گلف بهصورت سه درب ساخته نخواهد شد و بنابراین تمامی نسخههای آن بهصورت ۵ درب روانه بازار میشوند.
بیش از ۴۰ از معرفی اولین نسل گلف GTI میگذرد و ژرمنها از آن زمان تاکنون حرفهای زیادی در کلاس هاچبکهای داغ زدهاند. انتظار میرود هشتمین نسل این خودرو قویتر از هر زمان دیگری باشد و برخی افراد گفتهاند در قلب آن پیشرانهی ۲ لیتری با قدرت بیش از ۲۵۰ اسبی قرار خواهد کرد و فاصله بسیار کمی با قدرت ۲۹۰ اسبی مدل TCR خواهد داشت.
البته GTI نسل هشتم قویترین نسخه نیست، زیرا قبلاً مدل تولید محدود کلاب اسپورت تولید شده که قدرت ۳۱۰ اسب بخاری داشته و بهصورت موقت عنوان سریعترین خودروی دیفرانسیل جلوی تولیدی نوربرگ رینگ را نیز به خود اختصاص داده بود.
GTI یکی از دو نسخهای است که تاکنون عرضهاش در بازار آمریکا تائید شده است. نسخه دیگر هم گلف R است. این شرکت فعلاً تصمیمی برای عرضه مدل استاندارد گلف در آمریکا نگرفته، اما احتمال عرضه آن نیز بالاست.
انتهای پیام/