سیما گفت: زمانی می‌توان فساد را ریشه کن کرد و اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت جلب می‌شود که مطمئن شوند اراده‌ای برای مقابله با این فساد وجود دارد.

صحبت مسئولان درباره مبارزه با فساد تنها کافی نیستبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعده سیما دبیر کارگروه دختران و جوانان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوی درباره صحبت‌های اخیر رئیس جمهور در یزد بیان کرد: صحبت از فساد کردن خوب، اما مهمتر از آن مبارزه با فساد است.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان کشور تنها بخواهند صحبت از مبارزه با فساد کنند، کافی نیست. زمانی می‌توان فساد را ریشه کن کرد و اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت جلب می‌شود که مطمئن شوند اراده‌ای برای مقابله با این فساد وجود دارد.

عضو مجمع زنان اصلاح طلب با بیان اینکه گفتن مرحله اول کار است، افزود: مرحله دوم، شفاف سازی است و شفاف سازی زمانی اتفاق می‌افتد که هر یک از مسئولان زمانی که می‌خواهد، صحبت کند کلی گویی نکند و با جزئیات صحبت کند.

سیما تصریح کرد: همچنین دادگاه‌هایی که برای مفاسد اقتصادی برگزار می‌شود، علنی باشد تا مردم درمعرض پیگیری این وقایع قرار بگیرند و خودشان به راحتی بتوانند قضاوت کنند.


بیشتر بخوانید: برخورد با مفاسد باید سریع، قاطع و قانونمند باشد/ ضرورت اختصاص صد در صد بودجه طرح کاداستر


دبیر کارگروه دختران و جوانان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوی یادآورشد: اینکه گاهی گفته می‌شود در کشور ما فساد وجود دارد، صحبت‌هایی کلی و همیشگی است و به نظر من راه حل این مشکلات نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار