مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی این استان خبر داد.

اجرای عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استانبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق افزود: از ابتدای امسال تاکنون عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی و شریانی این استان اجرا شده است و این فعالیت‌های گسترده در زمینه خط کشی و همچنین ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت محور‌های ارتباطی در استان استمرار خواهد داشت.

او داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم را موثرترین شرایط برای حمل و نقل ایمن دانست و گفت: ۱۴۹ کیلومتر سیستم روشنائی در حال بهره برداری، اقدام برای فرم دهی گاردریل‌های استان به میزان ۳۰ کیلومتر و نصب مجدد ۱۵ کیلومتر پس از ترمیم از دیگر اقدامات این اداره در شش ماهه نخست  امسال را شامل می‌شود.

شکری یادآور شد: در راستای تقلیل تصادفات رخ به رخ به میزان ۴ کیلومتر نیوجرسی مفصلی نقاط پرحادثه، ۸۰ دستگاه چراغ پلیس مجازی نصب شده و سرویس و نگهداری بیش از ۱۰۰۰ دستگاه چراغ چشمک زن برقی و سولار از دیگر اقدامات این حوزه است.

این مقام مسئول افزود: بمنظور آگاهی رسانی به رانندگان در طی مدت مشابه تعداد ۵۵۰ عدد تابلو‌های اخباری، اخطاری و انتظامی در سطح استان نصب شده است.
 
انتهای پیام/م
 

عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان اجرایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.