کلنگ ساماندهی تقاطع پر تصادف آرنساء به زمین زده شد

با حضور رئیس پلیس راهور ناجا، کلنگ ساماندهی تقاطع پر تصادف آرنساء به زمین زده شد.

کلنگ ساماندهی تقاطع پر تصادف آرنساء به زمین زده شدارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه آیین کلنگ زنی ساماندهی تقاطع پر تصاف آرنساء در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت:این تقاطع یکی از پر تصادف ترین نقاط حادثه خیز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: برای اجرای این طرح بیش از سه میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود که قرار است بعداز ۱۲ ماه به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: پیمانکار لازم برای ۹ نقطه پر حادثه انتخاب و در حال اجرای عملیات ایمن سازی، ۵ نقطه در حال انجام مناقصه و ۶ نقطه نیز در مرحله مطالعه است که بی شک این اقدامات در بخشنده تر کردن جاده ها در مقابل رفتارهای پرخطر رانندگان و‌ جلوگیری از تصادفات و تلفات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل راههای آذربایجان غربی اعتبار عملیات عمرانی درحال انجام برای رفع نقاط پرحادثه محورهای ارتباطی استان را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال دانست و افزود: طرح اموزش کاربران جاده ای در ۵ گروه موتورسوران، وانت بارها، ادوات کشاورزی، عابرین پیاده و مدارس حاشیه راهها اجرایی می شود که بر این اساس نسبت به توزیع کتب آموزشی، ابزار آشکارسازی ادوات و وسایط نقلیه، کلاه ایمنی، ابزار ایمنی و نوشت افزار با شعارهای ایمنی اقدام شده است.

انتهای پیام/م

 

ساماندهی تقاطع پر تصادف آرنساء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.