نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت : عشق و ارادت وعمل به قرآن انسان را از ناپاکی دور می کند و به سوی معبود حقیقی نزدیک می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت درمراسم محفل انس با قرآن به مناسبت هفته وحدت در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: عشق و ارادت  و عمل به قرآن انسان را از هر ناپاکی دور می‌کند و به سوی معبود حقیقی نزدیک می‌کند.

او با بیان اینکه، قرآن سفره الهی است که هر کس به اندازه نیاز خود از آن بهره می‌برد و روح او سیراب می‌شود، افزود: وسعت این سفره الهی با استفاده هرچه بیشتر انسان افزایش می‌یابد و کسانی که که خود را سیراب کنند هیچ وقت گمراه نخواهند شد.

امام جمعه رشت گفت: عزت عظمت و شکوه انسان در انس و عمل به قرآن است و هر جا که مسلمانان شکست خورده اند از قر آن فاصله گرفته اند.

آیت الله رسول فلاحتی به همه مسلمانان توصیه کرد برای ارتقای زندگی مادی و معنوی خود به خدا تمسک جویند و به امور جزئی نپردازند تااز توطئه دشمنان که قصد گمراه کردن مسلمانان را دارند فاصله بگیرند و زندگی دنیایی خود را همچون آخرت سعادتمند سازند.

 

 

انتهای پیام / ق 

 

انسان با عشق به قرآن و عمل به آن از ناپاکی ها دور می شود

برچسب ها: سخن بزرگان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.