مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: باید به محتوای کتاب‌های منتشر شده توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

باید به محتوای کتاب‌ها توجه ویژه داشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: نقش و جایگاه علم و دانش در زندگی بر کسی پوشیده نیست و هر آنچه که امروز در جهان پیرامون خود مشاهده می‌کنیم نتیجه تلاش و کوشش دانشمندان و بزرگانی است که آثار خود را به صورت کتاب در اختیار سایر افراد قرار داده اند.

او ادامه داد: امروزه یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود محتوای کتاب‌های انتشار یافته است که اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی را در این امر ایفا کنند.

جلیلیان اظهار کرد: تمامی نویسندگان بایستی دقت داشته باشند، منابعی که در اختیار جامعه قرار می‌دهند دارای محتوای مناسبی باشد.

او بیان کرد: تمامی افراد جامعه باید نسبت به خواندن کتاب به عنوان یک میراث گرانقدر توجه داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام مطرح کرد: امروزه شاهد روند رو به رشدی در زمینه کتاب و کتابخوانی در جامعه هستیم به گونه‌ای که در بخش نابینایان نیز کتابخانه‌هایی در سطح کشور به دلیل استقبال فراوان افراد تاسیس شده است.

او افزود: خوشبختانه مشارکت مردم نیز در امر ساخت کتابخانه افزایش داشته به گونه‌ای که بسیاری از زمین‌های اهدایی برای ساخت کتابخانه، مانند کتابخانه شهرستان ملکشاهی، زمین‌های اهدایی از طرف مردم بوده است.

انتهای پیام/ ن

توجه ویژه به محتوای کتاب‌ها در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.