مدیر عامل شرکت اب منطقه‌ای کرمانشاه گفت:پروژه‌های تصفیه خانه شهر کرند و ریجاب در طول مدت زمان کمتر از ۴ ماه از شروع این پروژه‌ها شاهد پیشرفت بیش از ۵۴ درصدی است.

پیشرفت 54 درصدی  تصفیه خانه شهر کرند و ریجاببه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  درویشی مدیر عامل شرکت  اب منطقه‌ای کرمانشاه  در خصوص وضعیت پروژه‌های در دست اجراء در شهر‌های کرند غرب، ریجاب، و گهواره گفت: در پروژه‌های تصفیه خانه شهر کرند و ریجاب در طول مدت زمان کمتر از ۴ ماه از شروع این پروژه‌ها شاهد پیشرفت بیش از ۵۴ درصدی هستیم.

او گفت:  امیدواریم در صورت تخصیص بهنگام اعتبار مورد نیاز و درخواست شده در ۲۲ بهمن ماه سالجاری این دو تصفیه خانه وارد مدار بهره برداری شوند.

درویشی مدیر عامل شرکت، همجنین به پروژه آبرسانی به شهر کرند اشاره و افزود: امیدواریم با توجه به پیشرفت قابل قبول و تخصص مهندسین و کارشناسان اجرائی، این پروژه را در سال آینده به بهره برداری رسانده و ضمن تامین آب شرب مورد نیاز شهرستان کرند غرب، کمبود آب ۱۵۰ خانوار از اهالی روستای سیصد دستگاه به آب شرب نیز مرتفع گردد.

او گفت: حدود یک کیلومتر از مجموع ۴/۷ کیلومتر مسیر خط انتقال پروژه فوق الذکر حفاری و عملیات لوله گذاری آن آغاز شده است و مخازن ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ متر مکعبی آماده بهره برداری است.

او افزود:  هیچ مشکلی بلحاظ پایداری بدنه سد  زمکان وجود ندارد.

درویشی  در خصوص آبرسانی به شهر گهواره و پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی این طرح اشاره و افزود: امیدواریم با توجه به تامین اعتبار منابع مالی از محل صندوق توسعه بتوانیم در نیمه دوم سال آینده این طرح را به مرحله بهره برداری برسانیم.

انتهای  پیام/ز



هیچ مشکلی به لحاظ پایداری بدنه سد  زمکان وجود ندارد

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.