معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای برنامه‌های سوادآموزی با اقتضائات و رویکرد‌های جدید در استان خبر داد.

اجرای برنامه‌های سوادآموزی با رویکرد‌های جدیدبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در جلسه روسای سوادآموزی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق عنوان کرد: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های سوادآموزی با شرایط و رویکرد‌های جدید منجر به خلق ایده‌های نو، توسعه فرصت‌های یادگیری، تعامل اثر بخش با محیط کار و زندگی، آموزش‌های آینده‌نگر و سطح مطلوبی از توانمندی‌های ذهنی و عملی برای زیست و زندگی بهتر می‌باشد.

او در ادامه افزود: طرح‌های متنوع فرهنگی، علمی و آموزشی به فراخور اقلیم و شرایط خاص محیطی با استفاده بهینه از ابزار و کتب آموزشی مورد نیاز و اقتضائات منطقه‌ای ضمن اینکه در بهبود زندگی و پاسخ‌گویی به نیاز‌های واقعی افراد جامعه هدف پاسخ‌گو می‌باشند بلکه موجب ترقی، تعالی و راهگشای مسائلی همچون حقوق شهروندی، اطلاع‌رسانی و آگاه سازی و ارائه طریق جهت تحصیل امورات مربوطه می‌گردد.

نوروزی فرد تاکید کرد: اجرای صحیح طرح‌های فرهنگی و آموزشی از جمله کتاب و کتاب‌خوانی، حلقه‌های کتاب‌خوانی، آموزش عملی نماز (کلید بهشت)، آموزش رایانه icdl، مسابقات فرهنگی به مثابه احیای روح برنامه‎‌های سوادآموزی است و موجبات استحکام و پویائی ایده‌های انسانی و اسلامی را فراهم و محور ارزش‌های اصیل را بنیان خواهد گذاشت.

این مقام مسئول در جمع روسای ادارات سوادآموزی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق در سالن جلسات خانه معلم بیان کرد: تعامل قوی و موثر در زندگی و دگرگونی‌های پرشتاب و نقش‌آفرین و آرمان‌های انقلابی و کشف و شهود اهداف والای سازمان در بکارگیری عملی پیام‌های روشنی است که جامعه هدف بزرگسال در کلیه واژه‌های آموزش طرح‌های فرهنگی در حوزه سوادآموزی استخراج و بکار خواهد گرفت.

نوروزی‌فرد تاکید کرد: آموزش و محتوای ارزشمند طرح‌های سوادآموزی را جدی گرفته و همزمان با آموزش پایه، این مهم را در جریان فرایند آموزش در کلاس‌ها و جامعه هدف نهادینه کنند.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای صحیح طرح‌های فرهنگی و آموزشی در آموزش و پرورش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.