معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۶۶۷ میلیون تومان اعتبار به منظور خرید وسایل ضروری زندگی برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده که بخشی از این اعتبار از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.

پرداخت بیش از ۶۶۷ میلیون تومان هزینه خرید وسایل ضروری زندگیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۷۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری برای خانوار‌های مددجو تحت حمایت در استان کرمانشاه خریداری شده است.

رحمتی پور افزود: بیش از ۶۶۷ میلیون تومان اعتبار به منظور خرید این کالا‌های ضروری اختصاص داده شده است.

او ادامه داد: بخشی از این اعتبار از محل کمک‌ها و صدقات مردمی تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: این وسایل شامل فرش و موکت، اجاق گاز، تلویزیون، آبگرمکن و کولر بوده است.

رحمتی پور با تاکید بر اینکه اعتبار اختصاصی به خرید کالا‌های ضروری به صورت بلاعوض به خانوار‌های مددجو پرداخت می‌شود، عنوان کرد: در سال گذشته نیز دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان به منظور خرید و تامین سه هزار وسیله اساسی زندگی برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است.

کیومرث رحمتی پور تاکید کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی emdad.ir از راه‌های مشارکت در تامین وسایل ضروری زندگی برای خانوار‌های نیازمند و محروم است.

انتهای  پیام/ز

 

خرید بیش از ۷۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری برای خانوار‌های مددجو

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.