معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: ثبت نام برای متقاضیان یزدی از بیست و هشتم آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، داوود دانشگر معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز در کشور آغاز شده و استان یزد جزء ده استان اول کشور است.

او افزود: ثبت نام برای متقاضیان استان یزد از بیست و هشتم آبان ماه امسال آغاز شده و افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کنند.

او بیان کرد: خانه اولی، متاهل بودن و داشتن سابقه سکونت در شهر یزد از شرایط لازم ثبت نام در طرح ملی مسکن است.


معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: در طرح ملی مسکن هزار و ششصد واحد برای استان یزد در نظر گرفته شده است که هزار واحد در استان و ۶۰۰ واحد در پنج شهرستان است.

دانشگر با بیان اینکه قیمت واحد‌های مسکونی براساس قیمت نهایی و به روز ساخت و ساز مشخص و اعلام می‌شود، افزود: متقاضیان باید توانایی سپرده گذاری اولیه به مبلغ ۳۰ میلیون تومان را داشته باشد.


او اضافه کرد: دهک‌های اول و دوم به دلیل تحت پوشش بودن در نهاد‌های حمایتی در طرح ملی ثبت نام مسکن از پرداخت هزینه سپرده اولیه استثنا هستند.

انتهای پیام/ی

آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز در کشور

 

برچسب ها: مسکن ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار