جشن بزرگ وحدت با حضور پرشور و گسترده علما، بزرگان طوایف شیعه و سنی با همکاری فرماندهی و معاونت فرهنگی و هنری سپاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش برگزار شد.

جشن وحدت در خاش برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ پاسدار علی ثمره‌حسینی فرمانده سپاه خاش گفت: پیامبر اسلام (ص) از شاخص‌ترین محور‌های وحدت در میان امت اسلامی هستند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره‌حسینی بیان کرد: ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم ص و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت اتحاد و همگرائی در جامعه اسلامی است.

او  افزود: پیامبر اسلام در طول حیات و انجام رسالت شان برای تالیف قلوب تلاش کردند، لذا وظیفه مسلمانان در شرایط کنونی است که برای حفظ وحدت، اخوت و برادری بیش از پیش تلاش کنند.

مولوی عبدالواحد یادگاری از روحانیون اهل سنت خاش هم با گرامیداشت هفته وحدت از نقش ارزشمند سپاه برای تقویت وحدت و همبستگی در جامعه تجلیل کرد.

او  اظهار داشت: در شرایط دشوار و حساس کنونی که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام تلاش می‌کنند، گام برداشتن در مسیر وحدت از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر به شمار می‌رود.

مولوی یادگاری گفت: فرماندهان سپاه و بسیجیان دلاور از سال‌های شکل گیری و تثبیت انقلاب اسلامی ایران برای حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب پیشگام بوده اند و همچنان همین رویه را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

جشن وحدت در خاش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار