در مراسم افتتاح ۱۴ پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان از رضا نظری، فاطمه نظری، احمد فرحبخش و فرخ فرحبخش خیران ورزشی یار، با اهدای لوحی به امضای سلطانی فر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه افتتاح طرح‌های ورزشی استان کرمان از طریق ویدئو کنفرانس، ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری و توفیق برای دولتمردان دولت تدبیر و امید، به نمایندگی از مردم دیار کریمان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان به حاضران در مراسم به ویژه وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه خیرمقدم گفت.

او با اعلام اینکه امروز با حضور رئیس جمهور محبوب و وزیر پرتلاش شاهد افتتاح همزمان ۱۴ پروژه در سراسر استان هستیم، گفت: این پروژه‌ها حاصل حمایت‌های بی دریغ مسئولان، به ویژه شخص وزیر است.

پاریزی به خیران ورزشی یار نیز اشاره و ضمن تقدیر از آن‌ها تصریح کرد: نگاه مثبت و خداپسندانه‌ی خیرانی که به عرصه ورزشی ورود کردند، می‌توانند سلامت جسمی جامعه را تقویت و سدی بر سر راه آسیب‌های اجتماعی باشد.

او بیان داشت: امروز شما مهمان پهناورترین استان ایران، زادگاه بزرگ مردان عرصه‌های مختلفی هستید که دین خود را با تقدیم بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید به نظام اسلامی و ایران سربلند ادا کرده اند.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان کما فی سابق مایه خیر و برکت باشد و شاهد رونق زیرساخت‌های ورزش و ارتقاء بخش‌های همگانی و قهرمانی همراه با توسعه متوازن باشیم.

در مراسم ۱۴ پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان از رضا نظری، فاطمه نظری، احمد فرحبخش و فرخ فرحبخش، که در احداث سالن ورزشی فرح آباد کمک کردند، با اهدای لوحی به امضای سلطانی فر تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

وزیر ورزش از ۴ خیر ورزشی یار در کرمان تقدیر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار