دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهراز رفع تصرف بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در راستای احیای حقوق عامه در این شهرستان خبر داد.

رفع تصرف بیش از ۱۲۰۰۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در ایرانشهرمحسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  از رفع تصرف بیش از ۱۲۰۰۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در راستای احیای حقوق عامه در این شهرستان خبر داد.

گل محمدی اظهار کرد: در ادامه‌ی مبارزه با زمین خواران در شهر ایرانشهر پس از ارائه دستورات قضایی به ارگان‌های مربوطه، توسط اداره‌ی منابع طبیعی و گشت اراضی آن اداره و همراهی انتظامی شهرستان  در سه ماهه گذشته بیش از ۱۲ هکتار از اراضی دولتی و ملی شهرستان ایرانشهر رفع تصرف شد.

او افزود :اراده و عزم دستگاه قضایی در برخورد با پدیده زمین خواری و متصرفان اراضی ملی جدی است ضمن اینکه در راستای حفظ  حقوق بیت المال و مقابله با موضوع حاشیه نشینی و زمین خواری، این عملیات‌های مشترک و اقدامات پیشگیرانه همچنان به صورت مستمر ادامه داشته تا محیط امنی برای اعمال مجرمانه زمین خواران و حاشیه سازان فراهم  نشود.

انتهای پیام/ع

رفع تصرف  اراضی ملی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار