مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۳۱ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رفع تصرف ۱۰۰ هکتاری اراضی ملی از چنگال زمین خوارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۳۱ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

رفع تصرف  اراضی ملی از چنگال زمین خواران

سرهنگ اسماعیل منصوری  فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: با توجه به تصرف گسترده اراضی ملی در روستا‌های شهرستان و حاشیه شهر مهرستان و ساخت و ساز‌های غیر مجاز توسط افراد سود جو، در اجرای دستور مراجع قضائی، رفع تصرف این اراضی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه با همکاری مأموران شهرداری و اداره منابع طبیعی، نزدیک به ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان، رفع تصرف و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در آن‌ها تخریب و به اراضی ملی بازگشت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان افزود: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و به هیچ کس اجازه کوچکترین هنجار شکنی را نخواهد داد.

۲۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های حوزه استحفاظی به ۳ دستگاه کامیون چادر دار که مخصوص حمل بار ترانزیتی بودند مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن کامیون‌ها در بازرسی از آن‌ها مقدار ۲۱ هزار ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را که بصورت بشکه‌ای در کامیون‌های مذکور بارگیری شده بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در این رابطه کامیون‌ها توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار