مهم‌ترین حوادث امروزچهارشنبه ۳۰ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در جنوب شرق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۳۰ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف بیش از ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

سردار  محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : مأموران انتظامی استان در یک هفته گذشته، ۱۲۴ هزار و ۷۲۰ لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

او  افزود: در حال حاضر پلیس استان طرح جمع آوری باک‌های اضافی و شناسایی دپو‌های سوخت را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در گلوگاه‌های مرزی فعال کرده است.

سردار قنبری ابراز داشت: در مدت مذکور تعداد یک دپوی غیرمجاز سوخت شناسایی و تخریب، ۵ باک اضافه کشف، ۷ دستگاه خودروی تانکردار و نفتکش توقیف و ۵ باند قاچاق سوخت نیز متلاشی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: از مقدار سوخت‌های قاچاق کشف شده، ۸۶ هزار و ۳۶۰ لیتر گازوئیل و بقیه سایر مشتقات نفتی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس ضمن توقیف این خودرو‌های سوخت کش و همچنین تخریب دپو‌های سوخت قاچاق نسبت به دستگیری و تشکیل پرونده متهمان و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی اقدام و با تمام توان با این پدیده شوم اقتصادی مبارزه می‌کند.

دستگیری ۲۲ سارق سابقه‌دار و ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در زابل

فرمانده انتظامی زابل از دستگیری ۲۲ سارق سابقه‌دار و ۳۰ خرده فروش مواد مخدر، در اجرای مرحله پنجم طرح اقتدار خبر داد.

احمد ثمره حسینی  اظهار کرد: اجرای مرحله پنجم طرح اقتدار، که به مدت یک هفته در سطح شهرستان به اجرا درآمد، دستگیری سارقان و خرده فروشان مواد مخدر، با هدف ارتقای امنیت عمومی، با جدیت در دستور کار مأموران واحد‌های مختلف انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این طرح با تلاش مأموران ۲۲ سارق سابقه دار دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات فنی صورت گرفته ۲۴ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان کشف شد.

ثمره حسینی تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد ۳۰ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و ۴ منزل مسکونی که پاتوق معتادان و محل توزیع مواد مخدر شده بود پلمپ و مقدار ۲۸ کیلو ۸۱۹ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

او با اشاره به کشف ۹۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۲۲ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف خاطر نشان کرد: در این رابطه تمامی افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی زابل با اشاره به تداوم این طرح در هفته‌های آتی از شهروندان خواست به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص سارقان، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و سوخت با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جمع آوری ۶۷ خرده فروش و معتاد متجاهر در "نیک شهر"

فرمانده انتظامی شهرستان "نیک شهر" از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوری ۵۲ معتاد متجاهر و دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ حمید نوری گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و رضایتمندی عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا شد.

او  افزود: در این طرح، پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و ضمن جمع آوری ۵۵ معتاد متجاهر و دستگیری ۱۵ خرده فروش، مقدار ۶۰ کیلو و ۷۷۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیک شهر در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده افراد مشکوک به ویژه در خصوص توزیع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار