مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۱ آبان ماه ۹۸ در البرز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان البرز را در روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

غلتک غول پیکر جان راننده اش را گرفت

وازگونی یک دستگاه غلتک در طالقان جان راننده ی پنجاه و شش ساله خود را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، واژگونی یک دستگاه غلتک که مشغول آسفالت جاده‌ی در حال احداث نیروگاه سد طالقان در محدوده روستای سنگبن از توابع بخش مرکزی شهرستان طالقان، بود متاسفانه جان راننده‌ی آن را گرفت.

این خبر حاکی از آن است، راننده دستگاه غلتک ظاهرا به علت نقص فنی کنترل این وسیله غول پیکر را از دست می‌دهد و واژگون می‌شود که بر اثر این واژگونی راننده آن که فردی ۵۶ ساله بود متاسفانه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/د.خ

کشف ۲۹۵ کیلوگرم تریاک جاساز شده در بطری آب معدنی

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۲۹۴ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک جاساز شده در بطری‌های آب معدنی خبر داد.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر حمل و نقل مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور دریافت کرده و به وسیله یک دستگاه تریلی و در قالب بار تجاری سنگ گرانیت در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی است.

او  افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و گروهی  از ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور انارک_نائین اعزام و اقدام به پایش و کنترل نامحسوس تریلی‌های عبوری کردند که در نهایت در ساعت ۵ صبح موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و از تعقیب و مراقبت، در نهایت خودرو متوقف و اقدام به دستگیری راننده و سرنشین آن کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۲۹۴ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک که به صورت کاملا ماهرانه‌ای در باک تریلی به صورت بطری‌های آب معدنی جاسازی شده بود ،کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی داده شد.

 باند سارقان موبایل‌قاپ در کرج در دام پلیس البرز

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی شکایت‌های متعدد شهروندان مبنی بر موبایل‌قاپی از سوی راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در مناطق مختلف کرج، اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده سرقت‌ها را در دستورکار خود قرار داد.

او افزود: در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا اقدام به سرقت موبایل از رهگذران و سرنشینان خودرو می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز ادامه داد: تیمی از کارآگاهان زبده تشکیل و با تلاش شبانه‌روزی و مراجعه به آلبوم تصاویر مجرمان سابقه دار، دو نفر که از سارقان سابقه‌دار بودند، شناسایی و پس از بررسی سوابق آن‌ها مشخص شد که نامبردگان با فرد دیگری اقدام به تشکیل یک باند سه نفره سرقت کرده و با استفاده از موتورسیکلت اقدام به موبایل‌قاپی از افراد عبوری و سرنشین خودرو‌ها در سطح شهر می‌کنند.

نادربیگی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس در نهایت محل سکونت سارقان را در اطراف کرج شناسایی و پس از اطمینان از حضور هر سه متهم در منزلشان، در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و تعداد ۱۵ دستگاه انواع گوشی سرقتی از محل مذکور کشف کردند.

او با بیان این که متهمان به ۳۰ فقره سرقت موبایل با یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند گفت: با هماهنگی مقام قضائی، متهمان با قرار مناسب در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند و با راهنمایی آن‌ها تمامی محل‌های سرقت شناسایی و اموال ۲۴ نفر از مالباختگان نیز به آنان بازگردانده شد و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان افزود: متهمان اذعان کردند که اموال مسروقه را به یکی از محله‌های تهران انتقال داده و به فرد مالخری که سابقه‌دار است فروخته‌اند که با نیابت قضائی چندین مرحله برای دستگیری وی اقدام شد، اما با توجه به تغییر آدرس، متهم تحت تعقیب است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

انتهای پیام /ج.و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.