کتابدار بخش نابینایان کتابخانه شهید بهشتی امیدیه گفت:جمع خوانی کتاب در مرکز توانبخشی معلولین کم توان ذهنی این شهرستان برگزار شد.

فاطمه اسودزاده کتابدار بخش نابینایان کتابخانه شهید بهشتی امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همت اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، نشست جمع خوانی کتاب "بهترین افسانه دنیا" در مرکز توانبخشی معلولین کم توان ذهنی برگزار شد.

او افزود: در این جلسه علاوه بر جمع خوانی کتاب "بهترین افسانه‌های دنیا" نوشته "یاکوب لودویک کارل گریم" مفاهیمی از قبیل؛ هفته کتاب، کتابخانه، امانت کتاب و ... با زبانی ساده و در سطح ضریب هوشی این افراد عنوان گردید.

اسودزاده بیان داشت: افراد با نیاز‌های خاص نیز شهروند همین جامعه هستند و به اندازه شهروندان دیگر حق استفاده از کتابخانه‌های عمومی را دارند.

کتابدار بخش نابینایان کتابخانه شهید بهشتی امیدیه تصریح کرد: در ادامه این نشست، کتاب‌هایی نیز برای مطالعه به آن‌ها معرفی شد و بررسی سیر مطالعاتی این افراد با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی در دستور کار قرار گرفت.

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان خوزستان برنامه‌های متنوع از جمله؛ نشست کتابخوانی، قصه گویی، نمایشگاه کتاب و... درحال برگزاری است.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.