نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور در اراک آغاز به کرا کرد.

افتتاح نمایشگاه الکامپ در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی با حضور سید علی آقازاده استاندار در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور در اراک افتتاح شد.

شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه IT و ICT از جمله شرکت‌های توانمند استان مرکزی فعال هستند که در سطح کشور خدمات ارائه می‌کنند، دستگاه‌های اجرایی و دولتی ارائه‌کننده خدمات بر پایه فناوری اطلاعات و نظام صنفی رایانه‌ای در این دوره از نمایشگاه الکامپ استان مرکزی حضور دارند.

۲۳ آبان نشست روسای سازمان‌های فاوا شهرداری‌ها با موضوع شهر هوشمند اراک

لادن مهدوی هزاوه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: در کنار نمایشگاه الکامپ، موضوع "شهر هوشمند اراک" مد نظر قرار است و در این راستا ۲۳ آبان نشست روسای سازمان‌های فاوا شهرداری‌ها برگزار می‌شود که فرصتی برای تعریف طرح‌های جدید برای فعالان حوزه ارتباطات استان است.

مهدوی با اشاره به اینکه طرح بیستون با ۲۰ محور در کشور در حال اجراست و براساس آن نظام صنفی رایانه‌ای می‌تواند به هوشمندسازی کشور کمک کند افزود: در جریان برگزاری این نمایشگاه در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر ارتباطات و دبیر نظام صنفی کشور این طرح تشریح می‌شود و

او با اشاره به اینکه وجود ۱۰۰ شرکت ثبت شده و فعال در نظام صنفی رایانه‌ای استان مرکزی که از مزایای نظام رایانه‌ای بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: نمایشگاه الکامپ در واقع بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه IT و ICT استان مرکزی است.

چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی از ۲۰ تا ۲۴ آبانماه در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور در میدان انقلاب اراک (سه راه خمین) پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: استاندار ، اخبارعلمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار