فرمانده انتظامی شهرسان کلاردشت از کشف ۴ هزارو ۱۵۳ عدد انواع دارو و لوازم آرایشی قاچاق در اجرای طرح بازدید از داروخانه‌ها و واحد‌های صنفی عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرسان کلاردشت در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پاسخگویی پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در شهرستان کلاردشت، طرح جمع آوری انواع دارو و لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان انجام شد از ۱۱ داروخانه و ۱۱ واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی در این شهرستان بازدید شد.

سرهنگ عزیزی از کشف ۴ هزارو ۱۵۳ عدد انواع فرص و لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق و غیر مجاز در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمب شدند.

او ارزش کالا‌های قاچاق و غیر مجاز کشف شده را در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالا‌های کشف شده تحویل اداره بهداشت و درمان این شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضایی خبرداد و از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/س

پلمب واحد‌های صنفی عرضه لوازم آرایشی و دارویی غیرمجاز در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار