استاندار آذربایجان غربی گفت: معاون اول رئیس جمهور به همراه سعید نمکی وزیر بهداشت عصر چهارشنبه (۲۲ آبان) به استان آذربایجان غربی سفر خواهند کرد.

جهانگیری به آذربایجان غربی می‌رودمحمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان گفت: آقای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه خود عصر چهارشنبه (۲۲ آبان) به استان آذربایجان غربی سفر خواهند کرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در ابتدا آقای جهانگیری به‌منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده به آذربایجان شرقی خواهند رفت؛ پس از آن برای افتتاح پروژه بیمارستان بین‌المللی میلاد به ارومیه و بعد از آن به میاندوآب می‌روند، همچنین به شهر نقده برای بازدید از تونل انتقال آب ستاد احیای دریاچه ارومیه می‌آیند.

شهریاری گفت: پس از بازدید و افتتاح پروژه‌ها آقای جهانگیری به همراه هیئت همراه خود به ارومیه باز می‌گردند و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه را افتتاح خواهند کرد و در آخر هم جلسه‌ای برای ستاد احیای دریاچه ارومیه در استانداری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: وزیر کشور عازم کردستان شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار