مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیستم آبان  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برخورد قاطع پلیس با مجرمان در اجرای طرح پاکسازی

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری در راستای برخورد با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز اقدام به دستگیری یکی از دارندگان سلاح کرده است که از مخفیگاه او یک قبضه سلاح قدیمی استرلینگ ساخت کشور انگلستان کشف گردید.

او ادامه داد:همچنین ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر در یک عملیات منسجم اقدام به پاکسازی منطقه ایستگاه ۸ کوی بهار از وجود خرده فروشان مواد مخدر نمودند که در این طرح ۷ خرده فروش دستگیر و از مخفیگاه آنان تعدادی پمپ آب و ابزارالات برقی و مقداری مواد مخدر کشف گردید؛ یک نفر سارق آهن آلات نیز حین سرقت به دام افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: پاکسازی مناطق آلوده جرم خیز جز مطالبات به حق عمومی بوده که پلیس قاطعانه این طرح را تا انتهای سال دنبال و ادامه خواهد داد.

سرهنگ تقی زاده درپایان با بیان اینکه پرونده علیه مجرمان دستگیر شده تشکیل و در اختیار مرجع قضایی شدگفت: ازشهروندان عزیز تقاضا دارم تا در هرمکانی که ساکن میباشند موارد ناهنجاری و غیرقانونی را از طریق پلیس۱۱۰گزارش دهند.

انفجار منزل مسکونی به علت نشت گاز

مجید فرهانی پورمدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی این شهرستان مبنی بر  انفجار منزل دو طبقه مسکونی در بهار ۸۴ بلافاصله یک گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

دستگیری یکی از دارندگان سلاح در آبادان

او علت این انفجار رانشت گاز  اعلام کرد و افزود:در این حادثه  پنج نفر مصدوم شده که حال یکی از آنها  وخیم اعلام شذه و به بیمارستان انتقال داده شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان ادامه داد:چهار نفر دیگر بدست گروه امداد ونجات از منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.