مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه نوزدهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ و کلانتری ۱۳ خرمشهر با اقدامات تخصصی ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت وسایل خودرو، داخل خودرو وسیم برق در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

سرهنگ ترکارانی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کشف یک کانتینر حاوی داروهای قاچاق

سرهنگ ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: با رصد پلیس اطلاعات شهرستان خرمشهر مقادیر زیادی قرص و پودر ویژه بدنسازی در ابتدای جاده امام صادق کشف و ضبط شد.

او افزود: این داروهای غیر مجاز در یک کانتینر انبار شده بودند که قبل از خارج کردن آنها کشف و ۴ متهم در این زمینه دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر ارزش ریالی این داروها را یک میلیارد تومان عنوان کرد.

تصادف ۳ دستگاه خودرو با یکدیگر در آبادان

مجید فرهانی پورمدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: امروز تصادف ۳ دستگاه خودرو با یکدیگر که شامل ۲دستگاه پراید و ۱ دستگاه پژو ۲۰۶ بود   درحد فاصل فلکه فرودگاه و هتل نخل به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله ۲ گروه امداد و نجات و اطفائیه به محل حادثه اعزام شدند.

از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در خرمشهر تا حادثه تصادف در آبادان

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل شدت برخورد  خودروها با یکدیگر ۲ راننده خودرو پراید و پژو ۲۰۶ دچار جراحت شده که بدست امداد گران سازمان آتش نشانی از خودرو خارج گردیده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند .

علت حادثه در دست بررسی میباشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.