رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف در شهر‌های مختلف کشور به مصاف حریفانشان می‌روند، لیگ برتر بسکتبال تاکنون ۲ هفته پیگیری شده است و در همین مدت شاهد برگزاری دیدار‌هایی دلچسب زیبا بوده ایم و  البته در این میان حواشی هم کم نبوده است.

تیم بسکتبال مهرام در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این هفته در تالار بسکتبال آزادی به مصاف اکسون می‌رود، شاگردان مصطفی هاشمی در ۲ دیدار گذشته شان در رقابت‌های لیگ برتر برنده بوده اند و در هفته قبلی این رقابت‌ها که روز پنج شنبه هم برگزار شد توانستند از سد تیم شیمیدر قم بگذرند. آن‌ها کار خیلی آسانی در بازی امروز ندارند، زیرا شاگردان آبکناری اگرچه نخستین تجربه لیگ برتری شان را در حال تجربه هستند، اما تیم خوبی دارند و  در ۲ دیدار گذشته شان به یک بردر و باخت دست یافته اند، دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود.  

جدال حساس و جذاب مهرام و اکسون در آزادی / کار نه چندان سخت شاگردان سامری و کوهیان برابر حریفان

شرایط این هفته برای مدعیان خوب است، زیرا با تیم‌هایی بازی دارند که در بالای جدول حضور ندارند، پتروشیمی بندر، اما در یکی دیگر از دیدار‌های امروز در شهرکرد به مصاف رعد پدافند هوایی این شهر می‌روند، شاگردان کوهیان صدرنشین لیگ هستند و هر ۲ بازی شان را با برد پشت سر گذاشته اند، آن‌ها کار نسبتا آسانی پیش رو دارند باید مقابل رعد پدافند هوایی بازی کنند که ۲ بازی گذشته شان را باخته اند. این بازی ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.  

شاگردان محمدرضا اسلامی در دیگر دیدار هفته هم میزبان تیم مس هستند آن‌ها وضعیتی مشابه مسی‌ها دارند و تا اینجای کار یک برد و یک باخت داشته اند. انتظار می‌رود این بازی یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های امروز باشد که پیگیری می‌شود، زیرا برنده این بازی می‌تواند خود را به جمع مدعیان برساند. شاگردان مهران شاهین طبع در شهرداری گرگان که یکی از دیگر مدعیان رقابت‌های این فصل هم هستند در بازی دیگری که از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود در مشهد به مصاف آویژه صنعت می‌روند.  

تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم شروع خوبی در رقابت‌ها داشته است و تاکنون موفق به کسب ۲ برد در ۲ بازی شده است. حریف آ ن‌ها هم البته تیم دست و پا بسته‌ای  نیست و در ۲ بازی گذشته یک برد و یک باخت را تجربه کرده است.  

جدال حساس و جذاب مهرام و اکسون در آزادی / کار نه چندان سخت شاگردان سامری و کوهیان برابر حریفان

ذوب آهن اصفهان با هدایت مهران حاتمی هم در یکی دیگر از بازی‌های هفته از ساعت ۱۶ میزبان تیم توفارقان آذر شهر است، شاگردان ویسی تا به اینجا نتایج نسبتا خوبی گرفته اند و امیدوارند در اصفهان و برابر تیم با ریشه و خوب ذوب آهن هم نتیجه بگیرند. کار آن‌ها البته آسان نخواهد بود و باید انتظار بازی جذاب دیدنی را داشت.  

پالایش نفت آبادان هم که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ به قهرمانی رسیده بود هم یکی دیگر از مدعیان است که هر ۲ بازی گذشته اش را با برد پشت سر گذاشته است، آن‌ها کار نسبتا آسانی پیش رو دارند و باید برابر شورا و شهرداری قزوین بازی کنند. آخرین بازی امروز هم دیدار تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی و شهرداری بندر عباس است که از ساعت ۱۸ در تالار آزادی برگزار می‌شود. این دیدار میان تیم‌های انتهای جدولی است و می‌تواند اهمیت زیادی برای هر ۲ تیم داشته باشد.  

برنامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است : 

نفت آبادان - شورا و شهرداری قزوین
نیروی زمینی - شهرداری بندرعباس
اکسون تهران - مهرام تهران
آویژه صنعت پارسا - شهرداری گرگان
شیمیدر قم - مس کرمان
رعد پدافند هوایی - پتروشیمی
ذوب آهن اصفهان - توفارقان آذرشهر

 جدال حساس و جذاب مهرام و اکسون در آزادی / کار نه چندان سخت شاگردان سامری و کوهیان برابر حریفان

*جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر بسکتبال تا پایان هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

۱- پتروشیمی بندر امام ۴ امتیاز
۲- شهرداری گرگان ۴ امتیاز
۳ - مهرام تهران ۴ امتیاز
۴ - پالایش نفت آبادان ۴ امتیاز
۵ - شیمیدر قم ۳ امتیاز
۶- اکسون تهران ۳ امتیاز
۷ - ذوب‌آهن اصفهان ۳ امتیاز
۸ - توفارقان آذرشهر ۳ امتیاز
۹- صنعت مس کرمان ۳ امتیاز
۱۰ آویژه صنعت پارسا مشهد ۳ امتیاز
۱۱- رعد پدافند هوائی شهرکرد ۲ امتیاز
۱۲- شهرداری بندر عباس ۲ امتیاز
۱۳- شورا و شهرداری قزوین ۲ امتیاز
۱۴- نیروی زمینی تهران ۲ امتیاز


بیشتر بخوانید:

ویسی: شرایطمان خوب نیست و در هتل زندگی می‌کنیم/ مانند تیم‌های میهمان باید دائما به دنبال سالن باشیم

سیفی زاده: منکر مشکلات داوری نیستم و تلاش می‌کنیم شرایط بهتر شود

 مهرام ۸۳ - شیمیدر ۸۲/ پیروزی دلچسب مهرامی‌ها در لحظات پایانی


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار