سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذر شهر درباره شرایط تیمش در لیگ برتر توضیحاتی داد.

ویسی: شرایطمان خیلی خوب نیست و در هتل زندگی می‌کنیم/ مانند تیم‌های میهمان باید دائما به دنبال سالن باشیمسیامک ویسی سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذر شهر درباره شرایط تیمش در آستانه هفته سوم‌ رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: خوشبختانه در هفته دوم‌ لیگ وضعیت به مراتب بهتری نسبت به هفته نخست این رقابت‌ها داشتیم بازیکنان خارجی خوبی آمدند، اما هنوز کار داریم، زیرا تمریناتمان را دیر شروع کردیم و در بخش دفاع و حمله با مشکلاتی رو به رو هستیم که تلاش می‌کنیم آن‌ها را بر طرف کنیم.

او افزود: بازی با ذوب آهن که فردا برگزار می‌شود آسان نیست، زیرا بازیکنان حریف با تجربه هستند که سابقه چندین سال فعالیت را دارند و تیم معروفی هستند. با این حال کار‌هایی انجام دادیم که با آمادگی‌ به میدان برویم، ما چند هفته پیش هم با این تیم بازی دوستانه‌ای داشتیم و شناخت هم داریم، در مجموع ذوب آهن تیم‌ خوبی است و مربی خوبی هم دارد.

سرمربی توفارقان درباره اضافه شدن بازیکنان خارجی به این تیم و کیفیت این نفرات عنوان داشت: آمایو در ۲ بازی گذشته برای ما به میدان رفت که شرایطش در هفته نخست خیلی خوب و ایده آل نبود، اما در هفته دوم شرتیط بهتری داشت و‌ نمایشش قابل قبول بود. باکویابا دیگر بازیکن خارجی مان هم در هفته دوم به تیم اضافه شد، اما خیلی هماهنگ و در فرم ایده آلش نبود، با این حال امیدواریم در این هفته به شرایط بهتری برسد و با آمادگی بیشتری برای ما بازی کند.

ویسی درباره آخرین شرایط سالنشان برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: هنوز مشکلات بر طرف نشده و کاری هم شروع نشده است، هدف این بود که سالن تا آغاز رقابت‌های لیگ آماده شود، ولی از آن جایی که این کار به عهده اداره ورزش و جوانان گذاشته شده، روند آن کمی کند بوده و زمان برده است، اما امیدوارم بیشتر تلاش شود.

او ادامه داد: شرایط سختی داریم و در تبریز کارهایمان را دنبال می‌کنیم و برای یک‌ جلسه تمرین باید به دنبال سالن باشیم، ۵-۶ نفر در کنار تیم‌هستند که این کار‌ها را پیگیری می‌کنند ما و بازیکنان در هنل زندگی می‌کنیم و شرایط خیلی خوب نیست و با مشکل رو به رو هستیم، زیرا هزینه زیادی هم وارد می‌شود، امیدوارم شرایط به زودی به شرایط خوبش برگردد و‌ بتوانیم به آذر شهر برویم و‌ میزبانی تایمان را هم انجام دهیم.

سرمربی توفارقان درباره محل میزبانی فعلی تیمش گفت: هم اکنون در سالن پور شریفی تبریز میزبان رقابت‌های لیگ هستیم که اسما میزبان هستیم، اما برای گرفتن همان سالن هم مشکل داریم و شرایط سخت است که بخواهیم برای هر روز در ۲ نوبت تمرین داشته باشیم، شرایطمان ماننده میهمان است و دائما باید دنبال سالن باشیم، این شرایط روی استراحت و خواب بازیکنان هم تاثیر گذاشته و نمی‌توانیم همیشه و در همه ساعات در سالن‌های دلخواه مان کار کنیم.

ویسی درباره داوری‌ها گفت: ما در بازی نخست مان با ۲۰ اختلاف باختیم و نمی‌توان درباره داوری آن مسابقه خیلی صحبت کرد، ولی داور هم ممکن است اشتباهی داشته باشد، زیرا انسان است و اگر مقرضانه نباشد حساسیت هم ندارد.

امسال تعداد تیم‌های لیگ برتری بیشتر و به داوران بیشتری هم نیاز است، به هر صورت امیدوارم با جلو رفتن کار، کیفیت داوران هم بیشتر و بهتر شود و آن‌ها به شرایط خوبی برسند.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال توفارقان درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار