آدرین گفت: بازی با منچستر سیتی تاثیر زیادی در کورس قهرمانی لیگ برتر دارد اما از حالا زود است که به فکر قهرمانی باشیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آدرین دروازه بان تیم فوتبال لیورپول اعتقاد دارد تیمش برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر اشتیاق زیادی دارد، اما بر این نکته هم تاکید کرد که برنده  بازی امروز قهرمان این فصل لیگ برتر نخواهد شد.  

لیورپول با ۶ امتیاز بیشتر از منچستر سیتی، صدر جدول را در اختیار دارد و شاگردان کلوپ در این فصل به دنبال این هستند که طلسم ۳۰ ساله را بشکنند و به قهرمانی لیگ برتر برسند.


بیشتر بخوانید: کلوپ: منچستر سیتی یک گام جلوتر از ما است/ هنوز برای پیشرفت وقت داریم


فصل گذشته منچستر سیتی با یک امتیاز بیشتر از لیورپول به قهرمانی لیگ برتر دست یافت. قرمز‌ها نیز که دستشان از جام قهرمانی لیگ کوتاه ماند، موفق شدند در مادرید و برای ششمین بار جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرند.  

آدرین با تاکید بر این که بازی با منچستر سیتی سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین نمی‌کند گفت: هواداران هم مانند ما هیجان زده هستند، اما اکنون خیلی زود است که  تمام فکر و ذکر ما قهرمانی در لیگ برتر باشد، زیرا در نوامبر به تیمی جام نمی‌دهند. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ شویم، اما قصد نداریم لیگ قهرمانان را به راحتی از دست بدهیم، زیرا همه می‌خواهند که این جام دوباره به آنفیلد برگردد.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بازیکن سابق لیورپول درباره نتیجه بازی این تیم مقابل منچستر سیتی


دروازه بان لیورپول افزود: هنوز چند ماه به پایان لیگ  باقی مانده، اما بازی با منچستر سیتی برای ما اهمیت خاصی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند اختلافشان با صدر را کم‌تر کنند و ما می‌خواهیم این اختلاف امتیازی بیشتر و بیشتر شود. سال سختی در پیش داریم و باید در بازی‌های فشرده‌ای شرکت کنیم.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه لیورپول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار