سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: منچسترسیتی بهترین تیم دنیا است، اما ما می‌خواهیم در بازی فردا برنده باشیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول تاکید کرد که منچستر سیتی بهترین تیم جهان است، اما شانس قرمز‌ها برای پیروزی در بازی فردا بیشتر است.  

لیورپول با پیروزی در بازی فردا می‌تواند اختلافش با منچستر سیتی را به ۹ برساند و با خیالی آسوده‌تر به صدرنشینی در لیگ جزیره ادامه دهد. می‌توان گفت لیورپول فردا با تیم دوم خود به میدان خواهد رفت، زیرا ۶ بازیکن اصلی این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت، اما سرمربی لیورپول معتقد است که منچستر سیتی یک گام جلوتر از لیورپول است.   او درباره بازی حساس فردا گفت: ما توانایی شکست دادن بهترین تیم جهان را داریم؟ بله. اگر شما بهترین تیم جهان را شکست دهید پس از آن خودتان به بهترین تیم جهان تبدیل می‌شوید.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بازیکن سابق لیورپول درباره نتیجه بازی این تیم مقابل منچستر سیتی


کلوپ افزود: در حالت عادی منچستر سیتی هنوز یک گام جلوتر از ما است.  نمی‌خواهم تیم خودمان را از چیزی که هستیم کوچکتر نشان دهم اما در حال حاضر شرایط غیر قابل قبولی نداریم.  

او در ادامه گفت: برای پیشرفت کردن هنوز خیلی کار داریم. این که در حال حاضر در چه شرایطی هستید خیلی اهمیت ندارد؛ چیزی که  اهمیت دارد این است که در آینده به کجا خواهید رسید. شما باید از تمام ظرفیت هایتان استفاده کنید. ما برای پیشرفت کردن این کار را می‌کنیم و این ضروری است. باید سطح عملکردمان را بالا نگه داریم تا بتوانیم یک قدم رو به جلو برداریم. این همان کاری است که در فوتبال و در زندگی انجام می‌دهیم. این کار ما را کوچک نمی‌کند، هنوز هم می‌خواهیم برابر منچستر سیتی به پیروزی برسیم.


بیشتر بخوانید: هشدار محمد صلاح به بازیکنان لیورپول


سرمربی آلمانی لیورپول با تاکید بر این که بازیکنان مدنظر او قیمت بالایی داشتند گفت: بازیکنانی که فکر می‌کردیم با حضورشان می‌توانند ما را به تیم بهتری تبدیل کنند، واقعا گران بودند و ما نمی‌توانستیم چنین هزینه‌هایی را صرف خرید آن‌ها کنیم.  

کلوپ افزود: در حال حاضر تیم خیلی خوبی در اختیار داریم. اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، باید این کار را با بازیکنان توانمند انجام دهید. تیمی که داریم از شرایط سنی بسیار مناسبی برخوردار است و بازیکنان هنوز جا برای پیشرفت دارند.  

انتهای پیام/ 

اظهارات کلوپ پیش از بازی برابر منچستر سیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار