سومین نشست مسئولین پارک علم و فناوری کرمانشاه با مدیران، معاونین و اعضای هیات علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی برگزارشد.

برگزاری کارگاه معرفی خدمات پارک علم و فناوری در حوزه کشاورزیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهاب خوش خوی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به ارتباط ایجاد شده بین مدیران گروه های آموزشی پردیس، دانشجویان و دبیران انجمن های علمی پردیس خواستار همکاری بیش از پیش اعضای هیات علمی و مشارکت جهت راه اندازی شرکت های دانش بنیان از سوی این افراد شد.

خوش خوی در ادامه خواستار برگزاری کارگاه تخصصی جهت معرفی خدمات پارک علم و فناوری کرمانشاه در حوزه کشاورزی برای هرکدام از گروه های آموزشی پردیس شد واعلام آمادگی کرد بصورت مشترک رویدادهای کارآفرینی و استارت آپی در این دانشگاه در آینده نزدیک برگزار شود.

سیامک آزادی معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه  از فعالیت های مشترک پارک با این دانشگاه پرداخت و از افزایش تعداد شرکت ها و واحدهای فناورپذیرش شده از اعضای هیات علمی و دانشجویان آن پردیس ابراز رضایت کرد و قدردانی کرد.

بهشتی رییس پردیس کشاورزی ضمن ابراز خرسندی از کارهای انجام شده، خواستار ادامه و افزایش همکاری پارک علم و فناوری کرمانشاه و اعضای هیات علمی پردیس کشاورزی رشد.

در پایان مقرر شد تا پایان سال جلسات معرفی ارائه خدمات، نمایشگاه و کارگاه های آموزشی مشترک و در صورت امکان رویدادهای کار آفرینی مشترک در حوزه کشاورزی توسط طرفین تفاهم نامه انجام بگیرد.

انتهای  پیام/ز

 

افزایش همکاری پارک علم و فناوری کرمانشاه و اعضای هیات علمی پردیس کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.