همایش ملی خانواده و آسیب‌های اجتماعی ۲۰ آبان ماه امسال دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، این همایش در سه محور آسیب‌شناسی اجتماعی و فرهنگی خانواده، آسیب‌شناسی اقتصادی خانواده و راهبردها، سیاست‌گذاری‌ها و راهکار‌های کاهش یا درمان آسیب‌های اجتماعی خانواده فراخوان شده است.

شناسایی آسیب‌های همسریابی، همسرگزینی و ازدواج، شناسایی ابعاد، علل و پیامد‌های طلاق، تغییرات در سبک زندگی و پیامد‌های آسیب شناختی آن، ساختار روابط خانوادگی و انحرافات اجتماعی در خانواده، آسیب‌های جامعه‌پذیری اخلاقی و دینی، اثرات گسترش آموزش عالی بر ساختار و مناسبات خانواده، آسیب‌های زندگی سالمندان در خانواده، خانواده و فضای شهری و ظهور اشکال نوین خانواده از موضوعات محور نخست این همایش است.

همچنین اثرات فقر و بیکاری، آسیب‌های الگوی مصرف خانواده ایرانی، مشکلات زنان سرپرست خانوار، زندان و پیامد‌های اجتماعی آن در خانواده، مشکلات اقتصادی خانواده‌های زیر پوشش سازمان‌های حمایتی موضوع محور دوم این همایش را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، اداره کل بهزیستی فارس، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، دادگستری، دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش شهرستان جهرم همایش ملی خانواده و آسیب‌های اجتماعی مشارکت دارند.

انتهای پیام/ت

برگزاری همایش ملی خانواده و آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.