ستاره سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، دلیل موفقیت کریستیانو رونالدو را فاش کرد.

راز موفقیت رونالدو از زبان ریو فردیناندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ریو فردیناند ستاره سابق منچستر یونایتد رمز و راز موفقیت‌های رونالدو را هزینه کردن و زندگی حرفه‌ای او دانست.

ممکن است از نظر بعضی‌ها کریستیانو رونالدو براساس توانایی در گلزنی و کسب جام بزرگترین فوتبالیست جهان محسوب شود، اما به گفته ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، این حرفه‌ای گری CR۷ است که او را از بقیه متمایز می‌کند.

فردیناند و رونالدو چندین سال در منچستریونایتد هم تیمی بودند و مدافع پیشین می‌گوید هنگامی در شیاطین سرخ حضور داشتند، یک لحظه‌ خاص دید او را نسبت به این ستاره پرتغالی تغییر داد.

وی گفت: " رونالدو، اکنون ۳۴ ساله است و هنوز هم در صدر قرار دارد و بیش از یک دهه یکی از دو بازیکن برتر جهان بوده است.

او اولین کسی بود که من در تیم دیدم روی خودش سرمایه گذاری می‌کند. یک باربه خانه او رفتم و حدود ۱۰ نفر را در اتاق او دیدم، گفتم: این افراد کی هستند؟ چه خبر است؟

او گفت: این سرآشپز من است، این فیزیوتراپ من است، این پزشک و مربی شخصی من است. او منچستریونایتد را به عنوان بهترین بازیکن جهان ترک کرد.

ریو در ادامه رونالدو را در همسنگ لبرون جیمز سوپراستار NBA دانست و گفت: او در مسیر صحیح قرار داشت. هردو آن‌ها (رونالدو و لبرون) سرمایه گذاری هنگفتی کرده اند تا تیم مناسب برای بدن و ذهن خود داشته باشند تا بتوانند به طور مداوم در بالاترین سطح کار کنند.

من فکر می‌کنم اگر به بازیکنان جوان مشاوره می‌دهید، باید بگویید اگر منابع مالی در اختیار دارند، اینطور روی خود سرمایه گذاری کنند. "


بیشتر بخوانید: آرایشگر رونالدو به قتل رسید


انتهای پیام/

راز موفقیت رونالدو فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار