اولین مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده شهرستان فراهان در شهر فرمهین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  اولین مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده  شهرستان فراهان با نام آفرینش  با حضور مهدی براتی زاده، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در شهر فرمهین افتتاح شد.

افتتاح اولین مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در فراهان

مهدی براتی زاده، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم گفت: این مرکز با اخذ مجوز رسمی از دفتر مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت کشور به بهره برداری می‌رسد.

براتی زاده افزود: علاوه بر مشاوره فردی دراین مرکز کارگاه‌های آموزشی به صورت گروهی جهت آموزش به خانواده‌ها مدنظر است و ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در حیطه‌های مشاوره پیش از ازدواج، درمان اختلالات بالینی از قبیل افسردگی، اضطراب، وسواس و...، درمان مشکلات رفتاری کودکان ونوجوانان، رفع مشکلات زناشوئی و زوج درمانی، هدایت تحصیلی دانش آموزان و... از اهداف این مرکز است.

اسماعیل ارتگلی فراهانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراهان هم گفت: افتتاح مرکز مشاوره به عنوان اولین مرکز در سطح شهرستان حرکت بسیار مطلوبی است و افتتاح این مرکز در ماه ربیع الاول بسیار فرخنده است و امید که به یاری خداوند این مرکز جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها بسیار مفید واقع شود.

انتهای پیام / ج

اولین مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در شهر فرمهین افتتاح شد

برچسب ها: خانواده ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.