رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین گفت:۱۸۱نفر از کودکان دارای اختلالات رشد از کمک های کمیته امداد به ارزش 724 میلیون تومان بهر مند شدند.

بهره مندی ۱۸۱ کودک مددجو از سبد غذاییمحمدی رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  با اشاره به خدمات واحد درمان به مددجویان گفت:از ابتدای سال ۹۸به ۴۴نفر از بیماران خاص وصعب العلاج مبلغ ۱۶۲میلیون ریال وبابت هزینه‌ نگهداری از ۲۱ مددجوی زمین گیر مبلغ ۸۴میلیون ریال مساعدت شده است.

او  هزینه‌ کمک جهت هزینه‌های درمانی ویژه را ۱۶۴مورد عنوان کرد و گفت: این نهاد همچنین ۲۶۶نفر از مددجویان شهری و۱۲۴ نفر از مددجویان روستایی را مشمول بیمه تامین اجتماعی کرده است که بیش از ۲میلیارد ریال جهت بیمه مددجویان شهری پرداخت گردیده است که هزینه بیمه روستائیان سالیانه توسط امداد مرکز پرداخت میگردد.

او  با اشاره به اینکه ۱۸۱نفر از کودکاندارای اختلالات رشد از طریق شبکه بهداشت به این اداره معرفی می شوند مساعدت به این افراد را ۷۲۴میلیون ریال عنوان کردو گفت: کمک به رفع سوء تغذیه کودکان یک طرح مشارکتی - حمایتی بین وزرات بهداشت و کمیته امداد است که بر اساس بسته غذایی پیشنهاد شده از  طرف وزارت بهداشت سبد غذایی متناسب با نیاز تغذیه‌ای تهیه می شود.

محمدی با بیان اینکه ارتقای شاخص های بهداشتی مددجویان از برنامه های این نهاد است گفت مبلغ ۴۰میلیون ریال جهت خرید ۲۰بسته بهداشتی به خانواده‌های تحت حمایت هزینه گردیده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت کمک هزینه نگهداری به ۶۵ مددجو زمینگیر

برچسب ها: کمیته امداد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.