معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اجرای این پروژه بار ترافیکی میدان جمهوری، بولوار پیروزی و میدان شهید کاوه را کاهش خواهد داد.

کاهش بار ترافیکی میدان شهید کاوه و بولوار پیروزی با افتتاح پروژه ادامه بولوار خاقانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد  در مراسم افتتاح ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز ، گفت: شهروندان ساکن این منطقه در مراجعاتی که داشتند در خصوص ناامنی این بولوار ابراز نگرانی می‌کردند و خواستار اجرای ادامه این بولوار بودند.

او تصریح کرد: با توجه به درخواست شهروندان، تیرماه امسال با حضور شهردار مشهد از محل بازدید کردیم، سپس با توجه به وضعیت منطقه، درخواست شهروندان و موافقت شورای اسلامی شهر جهت تامین اعتبار آن پروژه "ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز" در دستور کار قرارگرفت.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد  با بیان اینکه ۱۲۰ روز برای اجرای این پروژه زمان در نظر گرفته شد، گفت: ۲۵ روز از این زمان صرف توافق با آستان قدس رضوی برای تسهیل حریم بود، در واقع پروژه طی حدود ۹۵ روز کار مفید اجرا و آماده بهره برداری شد.

کاظمی افزود: ادامه بولوار خاقانی به بولوار نماز به طول ۵۰۰ متر و دارای مسیر ویژه دوچرخه و عابر پیاده است که با هزینه ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و با تکمیل پروژه "چپ گرد شهید ناصری" باعث کاهش ترافیک در میدان جمهوری، بولوار پیروزی و میدان شهید کاوه خواهد شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

افتتاح ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.