تیم‌های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال لیورپول روز یکشنبه به مصاف منچستر سیتی که اصلی‌ترین رقیب این تیم در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود، خواهد رفت. شاگردان کلوپ در صورت پیروزی می‌توانند اختلاف خود با این تیم را به ۹ امتیاز برسانند اما مصدومیت برخی از ستاره‌های لیورپول، کار  یورگن کلوپ و شاگردانش برای پیروزی در این دیدار را  سخت‌ کرده است.  

جوئل متیپ مدافع کلیدی قرمز‌ها که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده، تا چند هفته از میادین دور خواهد بود.  مسلما غیبت مدافع کامرونی خبر ناخوشایندی برای هواداران لیورپول است و کلوپ باید بازیکن دیگری را در قلب خط دفاعی تیمش و در کنار ویرجیل فن دایک هلندی به بازی بفرستد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی آرسن ونگر درباره دیدار این هفته لیورپول منچسترسیتی


ژردان شقیری  نیز به دلیل التهاب تاندون پاشنه پا تا آخر این ماه شرایط بازی را ندارد. مصدومیت بازیکن سوئیسی باعث شده تا کلوپ یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشین برای مهاجمان اصلی را در اختیار نداشته باشد اما جردن هندرسون کاپیتان قرمز‌ها با بهبود بیماری اش شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی لیورپول در بازی حساس یکشنبه دارد.  

قرمزهای مرسی ساید در فصل جدید شروعی فوق العاده داشته اند و تاکنون از هیچ تیمی شکست نخوردند اما تساوی ۱-۱ برابر منچستر یونایتد در اولدترافورد نوار پیروزی‌های متوالی آن‌ها را قطع کرد. لیورپول همچنین در بازی جام اتحادیه برابر آرسنال، موفق شد از طریق ضربات پنالتی به پیروزی برسد و در ۲ بازی بعدی برابر استون ویلا و خنک به پیروزی‌های خفیفی دست یافت.

انتهای پیام/ 

غیبت ستاره های کلیدی لیوپول برای بازی برابر منچستر سیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار