لیورپول در فصل جدید لیگ برتر هنوز شکستی تجربه نکرده و این هفته میزبان منچسترسیتی است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ جزیره از فردا آغاز خواهد شد و در حساس‌ترین بازی این هفته ۲ تیم مدعی لیورپول و منچسترسیتی یکشنبه شب در آنفیلد به مصاف هم می‌روند.

در همین حال آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال برنده این بازی را پیش بینی کرده و گفته قرمز‌های مرسی ساید شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارند.

قرمز‌ها در ۱۱ هفته گذشته لیگ برتر هیچ شکستی را تجربه نکرده اند و با اختلاف ۶ امتیاز از حریف اصلی خود یعنی منچستر سیتی، در صدر جدول قرار دارند.


بیشتر بخوانید: درخشش هافبک «خنک» چشم کلوپ را گرفت


منچسترسیتی با نتایجی که در این فصل گرفت از لیورپول عقب افتاد، اما شاگردان گواردیولا از ۶ بازی گذشته ۵ پیروزی به دست آورده اند و در صدد جبران اختلاف امتیازی شان با لیورپول هستند.

آرسن ونگر ۲۲ سال هدایت آرسنال را برعهده داشت و در این مدت ۳ بار به قهرمانی لیگ برتر دست یافت. اکنون سرمربی سابق توپچی‌ها معتقد است که لیورپول شانس بیشتری برای این بازی حساس دارد.

او در این باره گفت: در سال‌های اخیر بازی‌های میان ۲ تیم، رقابت تنگاتنگی بوده است. ما می‌دانیم که یکشنبه منچسترسیتی بازی را در اختیار خواهد داشت، اما لیورپول در ضد حملات تیم بسیار خطرناکی است.

سرمربی فرانسوی افزود: به اعتقاد من منچستر سیتی هنوز نتوانسته با مصدومیت لاپورته کنار بیاید و خلاء او را در خط دفاعی پر کند. اگر بازی‌های منچستر سیتی را ببینید، متوجه می‌شوید که آن‌ها عالی بازی می‌کنند، اما در فاز دفاعی آسیب پذیر هستند و این موضوع می‌تواند به صورت یک نقص بزرگ در بازی برابر تیم هجومی لیورپول به چشم بیاید.

انتهای پیام/

پپش بینی سرمربی سابق آرسنال از نتیجه دیدار منچستر سیتی لیورپول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار