معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از روز شنبه در بیش از ١٠ استان کشور خبرداد و گفت: تهرانی‌ها تا یک ماه آینده می‌توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمود محمودزاده» افزود: از روز شنبه ۱۸ آبان ماه ثبت نام از متقاضیان خرید خانه در طرح اقدام ملی آغاز می‌شود.

تهرانی‌ها فردا آماده ثبت‌نام در سایت مسکن ملی باشند

وی اظهارداشت: همچنین هموطنان در استان‌های سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و جنوبی در همین هفته می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام اقدام به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

به گفته معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، استان‌های گلستان، کهکیلویه و بویر احمد و کردستان نیز در هفته دوم و بدین ترتیب استان‌های همدان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز وارد پروسه ثبت نام خواهند شد.

وی در خصوص زمان ثبت نام مردم تهران در طرح اقدام ملی مسکن گفت: تهرانی‌ها هم تا یک ماه دیگر می‌توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند.

محمودزاده تصریح کرد: سه شهر جدید اطراف تهران شامل پردیس، پرند و اندیشه برای ساخت خانه‌های طرح اقدام ملی انتخاب شده است و پایتخت نشینان در این سه شهر صاحب خانه در طرح اقدام ملی می‌شوند. ضمن اینکه در شهرستان‌های استان تهران نیز خانه برای ساکنان شهر‌های مذکور ساخته خواهد شد.

وی گفت: به دلیل سیاست کنترل جمعیت، خانه‌های طرح اقدام ملی در کلان شهر تهران ساخته نخواهد شد بلکه این خانه‌ها در شهر‌های جدید اطراف تهران ساخته می‌شود.

محمودزاده ادامه داد: اکنون١٨٠ هزار واحد از این طرح در مراحل ساخت قرار دارد و گفت: قرار است ٤٠٠ هزار واحد خانه در طرح اقدام ملی مسکن در مدت دو سال ساخته و به مردم تحویل شود.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی در خصوص میزان آورده مردم، قیمت زمین و قیمت نهایی هر واحد آپارتمان در این طرح گفت: جزییات بیشتر روز شنبه و در مراسم رونمایی از این طرح اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.