معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری گفت: در ادامه سفر آقای روحانی به استان یزد، رئیس جمهور در قالب کاروان تدبیر و امید به استان کرمان می‌روند.

علی اصغر احمدی، معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات سفر رئیس جمهور به استان کرمان اظهار کرد: در ادامه سفر آقای روحانی به استان یزد (روز دوشنبه ۲۰ آبان)، رئیس جمهور در قالب کاروان تدبیر و امید به استان کرمان می‌روند و  پس از ورود به فرودگاه رفسنجان در استادیوم تختی شهر رفسنجان دیدار مردمی خواهند داشت.

احمدی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌ها بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان است، ادامه داد: رئیس جمهور برای افتتاح یکی از پروژه‌های صنعتی و معدنی به شهر بافت سفر می‌کنند و در صورت زمان کافی به شهرستان  سیرجان برای افتتاح پروژه های معدنی و صنعتی خواهند رفت، همچنین پروژه‌های متعلق به وزارت نیرو به صورت متمرکز نیز در سطح استان  مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری تصریح کرد: رئیس جمهور صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری استان شرکت و  سپس به سمت تهران  بازمی‌گردد.

رئیس جمهور در ادامه سفر‌های استانی خود، هفته آتی به استان‌های یزد و کرمان سفر می‌کند.


بیشتر بخوانید: ۵۰۰ طرح اقتصادی در سفر رئیس جمهور به یزد افتتاح می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار