استاندار یزد گفت: رئیس جمهور یکشنبه ۱۹ آبان در ادامه سفرهای استانی خود به یزد سفر می‌کند.

رئیس جمهور یکشنبه به یزد سفر می‌کند+ جزییاتمحمدعلی طالبی استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضور آقای روحانی رئیس جمهور به این استان، گفت: آقای رئیس جمهور یکشنبه ۱۹ آبان به همراه وزرای خود به این استان سفر می‌کنند.

او افزود: اولین برنامه رئیس جمهور سخنرانی در جمع مردم یزد در میدان تاریخی امیرچخماق است؛ پس از آن افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان انجام می‌گیرد.

استاندار یزد ادامه داد: تعداد قابل توجهی پروژه را برای سفر رئیس جمهور آماده بهره برداری کرده‌ایم که حجم ریالی آن ۲۵ هزار میلیارد ریال است؛ پروژه‌هایی اعم از پروژه‌ی فولاد مگامدول در اردکان، بندر خشک پیشگامان کویر در شهرستان مهریز، ۹۰ کیلومتر راه آهن ایستگاه رخش تا ایستگاه ارژنگ، آنتنی راه آهن بندر خشک به راه آهن سراسری و بیمارستان خاتم الانبیا در ابرکوه است.

طالبی با بیان اینکه برخی دیگر از پروژه‌ها با حضور وزرا و یا به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود، گفت: در این سفر تعدادی از وزرا هم حضور دارند که به ۱۰ شهرستان استان سفر می‌کنند و مشکلات استان را مورد بحث بررسی قرار می‌دهند، همچنین شب در جلسه شورای توسعه استان موضوعات و مسائل مختلفی که ماحصل بررسی‌های کارشناسی خود را برای رونق توسعه در استان یزد اتخاذ می‌کنند.


بیشتر بخوانید: رئیس جمهور هفته آینده به استان کرمان سفر می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۸:۲۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
کسی خبر دارد که چرا شرکت برق برخی مناطق جنوب تهران را بیدلیل در ساعات صبح چندین ساعت دچار قطعی برق میکند که مردم اذیت بشوند و باعث خرابی مواد غذائی بیشماری هم بشود واقعا با این تورم چرا گیر دادند به مردم کم درامد؟ خوب از برق منطقه خودتان قطع کنید اگر واقعا مسلمان هستید از خودتان شروع کنید نه مخفیانه و بدون سر و صدا مردم قشر ضعیف را اذیت کنید حالا کم کردن فشار گاز بصورت عمدی از سمت شرکت گاز هم بماند.
آخرین اخبار