استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبارات صدا و سیمای خراسان رضوی به دو برابر افزایش یافت.

افزایش دو برابری اعتبارات صدا و سیمای خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندارخراسان رضوی در مراسم بهره برداری از طرح‌های فنی صدا وسیمای خراسان رضوی،گفت: با توجه به اینکه اعتبارات استان نسبت به پارسال ۲۳ درصد افزایش یافته بود، اعتبارات صدا وسیمای خراسان رضوی نیز به دوبرابر افزایش یافت.
 
او با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوجبهه اقتصادی و فرهنگی در حال جنگ با دشمن است، تصریح کرد: امروز نزدیک به دو دهه است که جنگ نظامی شکل دیگری به خود گرفته و تبدیل به جنگ رسانه ای شده و اگر کسی رسانه‌ای در اختیار داشته باشد می‌تواند پیروزی‌هایی در این زمینه‌ها بدست آورد.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ شبکه علیه کشورمان با خبر‌های دروغ سعی در بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوی اسلامی دارند و در این زمینه نیازمندیم که صدا وسیما و رسانه‌ها در جهت خنثی کردن توطئه دشمنان و شفاف سازی برای عموم مردم تلاش کنند.
 
رزم حسینی افزود: اگر روزی در جنگ تحمیلی توانستیم پیروزی‌هایی بدست آوریم به دلیل حمایت همه جانبه اقشار مختلف جامعه بود و امروز هم می توانیم با همان اتحاد و جهاد اقتصادی که مد نظر مقام معظم رهبری است، جنگ اقتصادی را به سرانجام برسانیم و تحریم‌های وضع شده را بی اثر کنیم.

انتهای پیام// م.ب
 

سخنرانی استاندارخراسان رضوی در مراسم بهره برداری از طرح‌های فنی صدا وسیمای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.