بزرگ‌ترین سوله ورزشی سکودار استان، که ۸ سال ناتمام مانده بود،با اعتبارات اختصاص یافته از سفر امسال هیات دولت به استان تکمیل و تا دهه فجر آماده بهره‌برداری می شود.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، غلامرضا گلی مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فاروج گفت: طرح سالن ورزشی کارگران فاروج در سال ۹۰ کلنگ‌زنی شده و تا امسال با ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گلی افزود: در سال مالی ۹۸-۹۷ افزون بر ۲ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته بود که در سفر تابستان هیات دولت به استان نیز ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سررسید سه ساله برای این طرح مصوب شد که ۱۰ میلیارد ریال آن برای امسال پیش بینی شده و تا پایان سال هم ۳ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.

او گفت: با اعتباری که از این محل اختصاص یافته امسال در مرحله اول سوله ورزشی تکمیل می‌شود و محوطه سازی و حصارکشی، فضای سبز، توقفگاه و حفر چاه آن در سال آینده انجام می‌شود.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فاروج با بیان اینکه اجرای راه دسترسی نیز از سوی شهرداری انجام شده است، بیان داشت: یک راه ۱۲ متری برای این طرح ورزشی ایجاد شده که تنها بخش کوچکی از این مسیر به دلیل نداشتن توافق مالک باقی مانده، که در دست پیگیری و تکمیل است.

 سوله ورزشی کارگران فاروج  در زمینی به مساحت افزون بر یک هکتار ساخته شده است.

شهرستان ۵۰ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

انتهای پیام/د

تکمیل بزرگ‌ترین سوله ورزشی سکودار خراسان شمالی در فاروج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
احسنت