مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۵ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلیس دزفول، میزبان ۴۲ معتاد متجاهر

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: با هدف طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان و معتادان متجاهر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

او اظهار داشت: ماموران پلیس در اجرای این طرح موفق به شناسایی و جمع آوری ۴۲ معتاد متجاهر از سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، سواحل رودخانه دز و سایر مناطق آلوده و تحویل آن‌ها به مراکز ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ روح اله گراوندی تصریح کرد: در قالب این طرح مقدار ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۱۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

خرده فروشان موادمخدر در اندیمشک با دستان بسته

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: درپی کسب گزارشات واصله از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه خانه‌ای در یکی از مناطق محل تجمع افراد ولگرد و لاابالی و پاتوقی برای فروش و توزیع موادمخدر و موجب سلب آرامش و آسایش ساکنان در این محل شده است، موضوع به صورت ویژه دردستورکارماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اندیمشک قرارگرفت.

او بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اقدامات شناسایی و اطلاعاتی، در عملیاتی غافلگیرانه از پاتوق و محل مذکور بازرسی و ضمن دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی توزیع و فروش موادمخدر، مقدار ۷۲۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش نیز کشف کردند.

سرهنگ شهبازی با قدردانی از همکاری شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ شهرستان ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات ضربتی درمخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اظهار داشت: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۸ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

توقف محموله میلیاردی کالای قاچاق در ایستگاه قانون

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ شهرستان اهواز پس از کسب خبری مبنی بر بارگیری محموله قاچاق در منزلی واقع در یکی از محلات شهرستان موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از منزل و کامیون متهم تعداد ۲۰ دستگاه کولر ۲ تیکه، تعداد ۲ دستگاه یخچال و تعداد ۱۲ دستگاه ماشین لباس شویی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام شده افزود: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستبند قانون بر دستان سارقان حرفه‌ای سیم برق در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم، کابل و تخریب خطوط انتقال برق در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ جماشیانی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ابزار قطع کابل برق کشف شد، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

قفل انبار پارچه قاچاق در ماهشهر شکست

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی ماهشهر با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی کالای قاچاق را در این شهرستان شناسایی و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او اظهار کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار ۱۴۷ طاقه پارچه خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف و در همین راستا یک متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

او ادامه داد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد و برای پاسداری از سرزمین عزیزمان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

دستگیری ۳ گروه شکارچی متخلف در شوشتر

بهروز نجاتی رییس اداره محیط زیست شهرستان شوشتر گفت: ۳ گروه شکارچی متخلف پرنده روز چهارشنبه در این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: ۲ اسحله شکاری، یک اسلحه بادی و تعداد ۲۵ لاشه پرنده دراج، کبوتر و گنجشگ ضبط و کشف شد.

نجاتی اظهار داشت: این شکارچیان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و متخلفان به ازای شکار هر قطعه دراج ۲ میلیون ریال و گنجشک و کبوتر نیز ۱۰۰ هزار ریال جریمه نقدی خواهند شد.


انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار