نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شناخت واقعی اهل بیت (ع) نتیجه اش اخلاص بیشتر بندگان خواهد بود، گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود تمسک به ولایت اهل بیت (ع) است.

راه برون رفت از مشکلات تمسک به اهل بیت (ع) استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش تجلیل از خادمان حسینی با اشاره به اینکه خدواند به دنبال آن است که انسان را به جایگاه اصلی خود بازگرداند، گفت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند انسان را به جایگاه اصلی خود برساند، شناخت و معرفت نسبت به اهل بیت (ع) است.

او افزود: شناخت واقعی اهل بیت (ع) نتیجه اش اخلاص بیشتر بندگان خواهد بود، و لذا راه برون رفت از مشکلات موجود تمسک به ولایت اهل بیت (ع) است.

امام جمعه همدان ، برگزاری مجالس امام حسین (ع) را زمینه‌ای برای کسب کردن معرفت عنوان کرد و گفت: اگر امام زمان خود را به درستی بشناسیم آن زمان، ظهور و غیبت تفاوتی نخواهد داشت.

آیت الله شعبانی با بیان این که مجالس امام حسین (ع) ما را به واقعیت‌های دینی و الهی نزدیک‌تر می‌کند، ابراز داشت: به دست آوردن معرفت نسبت به امام مسأله مهمی برای انسان است که نباید ساده از کنار آن عبور کند.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری مجالس امام حسین (ع) زمینه کسب معرفت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.