معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر انعکاس بموقع اخبار و اطلاع رسانی مدیران، تدوین سند راهبردی را نیاز و اولویت شورای اطلاع رسانی استان دانست.

سند راهبردی شورای اطلاع رسانی در استان تهیه شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدبراهیم الهی تبار در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه اظهار داشت: می طلبد که سند راهبردی حوزه اطلاع رسانی بر اساس احصای آسیب های این عرصه و شناسایی ظرفیت های موجود تدوین شود.


او با بیان اینکه میتوان از تجارب استانهای دیگر در شورای اطلاع رسانی استفاده کرد افزود: احصای مهم ترین اخبار استان و تشخیص کیفیت پاسخگویی به این مسائل یکی از کارکردهای مهم شورای اطلاع رسانی است.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالگرد زلزله، وجود برنامه برای اطلاع رسانی در مواقع خاص و حوادث را از دیگر کارکردهای شورای اطلاع رسانی عنوان کرد و افزود: نوع اطلاع رسانی ها در سالگرد زلزله چهارچوبی را داشته باشد که عملکردها و خدمات را به شایستگی منعکس کند.


الهی تبار در ادامه بر تدوین نظام پاسخگویی دستگاهها در استان تاکید داشت و بیان کرد: ورود جدی دستگاهها به عرصه پاسخگویی و شفافیت ضرورتی جدی است.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، محور برنامه های أین هفته را انسجام بخشی به مذاهب دانست و بر حرکت های رسانه ای که بتواند تقویت کننده این موضوع باشدتاکید کرد.


گفتنی است در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه، ساختار جدید این شورا و اعصاب آن مورد بحث قرار گرفت و دیگر اعضای این شورا نیز پیشنهادات و نقطه نظراتی در مورد مباحث اطلاع رسانی و چگونگی انعکاس اخبار استان را مطرح کردند.

انتهای  پیام/ز

 

نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.