بنا به پیش‌بینی مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید، جمهوری‌خواهان آمریکا تا سال ۲۰۲۰ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور هم‌حزبی خود را به کناره‌گیری از قدرت مجبور خواهند کرد.

اسکاراموچی: جمهوری خواهان تا مارس ۲۰۲۰ ترامپ را از قدرت برکنار می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، آنتونی اسکاراموچی، مدیر سابق دفتر ارتباطات کاخ سفید گفت قانونگذاران جمهوری خواه تا مارس سال ۲۰۲۰ دونالد ترامپ، رئیس جمهور هم حزبی خود را مجبور به کناره گیری از قدرت خواهند کرد.

اسکاراموچی روز سه شنبه گفت: وقتی شما با نمایندگان جمهوری خواه به طور خصوصی صحبت می‌کنید، مشخص است که آن‌ها نمی‌توانند رئیس جمهور را تحمل کنند. آن‌ها می‌دانند که رئیس جمهور شخصی متخطی از قانون و اساسا یک جنایتکار است.

در ماه سپتامبر نیز اسکاراموچی پیش بینی کرده بود رئیس جمهور آمریکا تا پایان سال ۲۰۱۹ از قدرت کنار می‌رود.

این چهره سیاسی آمریکا با استناد به نتایج نظرسنجی‌های اخیر فاکس نیوز، ان بی سی و وال استریت ژورنال گفت قانونگذاران جمهوری خواه نمی‌توانند درخواست فزاینده از سوی عموم مردم برای حذف ترمپ از قدرت را نادیده بگیرند. نتایج هر دو نظرسنجی حاکی از حمایت نیمی از مردم آمریکا از برکناری ترامپ است.

اسکاراموچی در سال ۲۰۱۶ عضو کمیته امور مالی کمپین انتخاباتی ترامپ بود و در سال ۲۰۱۷ به عنوان مدیر دفتر ارتباطات کاخ سفید منصوب شد. اما حضور او در کاخ سفید بسیار کوتاه بود و پس از ۱۱ روز از دولت ترامپ جدا شد. او از زمان ترک کاخ سفید از منتقدان جدی رئیس جمهور آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار