رئیس فدراسیون تکواندو گفت:اعتقاد ندارم که تکواندو اصفهان در بخش کیوروگی ضعیف است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمحمد پولادگررئیس هیئت تکواندو استان اصفهان امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان با گرامیداشت یاد شهید محمد قورچانی، شهید شاخص تکواندوکار اصفهانی اظهار داشت: اعلام انصراف یک کاندیدا در طول فرآیند رای‌گیری طبیعی نبود و متاسفانه در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان شاهد اتفاقات و صحبت‌هایی بودم که برای تکواندو این استان خوشایند نیست.

او با ابراز تعجب از کاندیداتوری افراد غیرمتخصص در انتخابات هیئت تکواندو استان اصفهان افزود: گلایه دارم که چرا تکواندو اصفهان وضعیتی پیدا کرده است که به کرسی ریاست هیئت تکواندو این‌قدر طمع می‌شود و امیدوارم بزرگان این رشته در استان اصفهان این موضوع را آسیب‌شناسی کنند. متاسفانه در انتخابات هیئت تکواندو اصفهان شاهد منیت بودم و امیدوارم این منیت‌ها کنار برود و فعالان تکواندو اصفهان به "ما" تبدیل شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به صحبت‌های برخی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان از ضعف اصفهان در رشته مبارزه گفت: قبول ندارم که تکواندو اصفهان در بخش مبارزه ضعیف است. سجاد مردانی از اصفهان در مسابقات انتخابی المپیک حضور دارد که امیدوارم به سهمیه المپیک دست پیدا کند و به همین دلیل اعتقاد ندارم که تکواندو اصفهان در بخش کیوروگی ضعیف است. البته تکواندو اصفهان باید باید برای سال‌های آینده پشتوانه‌سازی کند.

او با اشاره به استعفای رئیس پیشین هیئت تکواندو استان اصفهان تصریح کرد: همواره از این انتقاد می‌کنیم که در تکواندو نیاز به پشتوانه مالی داریم، پس چرا از فرهاد رستم‌شیرازی که چنین ظرفیتی را ایجاد کرده و از انگیزه خوبی برای پیشرفت تکواندو اصفهان برخوردار بود حمایت نشد و باید بلایی بر سر او بیاید که در میانه دوران ریاست خود استعفا دهد؟

پولادگر اضافه کرد: اگر در تکواندو اصفهان باز هم دودستگی وجود داشته باشد، دوباره درجا می‌زنید، چون در تکواندو اصفهان با وجود پتانسیل بالا اصلا هم‌گرایی وجود ندارد.

او با بیان اینکه چرا حواس بزرگان تکواندو استان اصفهان به این رشته نیست، خاطرنشان کرد: امیدوارم تکواندو اصفهان با خودباوری، همدلی و وفاق از وضعیت فعلی خارج شود و این هنر رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان خواهد بود. این عرصه، عرصه عمل است نه حرف زدن وگرنه در طول فعالیت خود آن‌قدر برنامه‌های راهبردی و استراتژیک روی کاغذ دیده‌ایم که شاید به برخی از آن‌ها عمل نشده باشد.

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان با توصیه به رئیس هیئت تکواندو استان مبنی بر اینکه هیچ‌کدام از نیرو‌های این رشته در استان نباید نادیده گرفته شوند، گفت: اگر این‌طور نباشد باز هم شاهد تکرار اتفاقات گذشته در تکواندو اصفهان خواهیم بود.

او افزود: شهرام الله‌آبادی رئیس جدید این هیئت باید به یاد داشته باشد که امروز رأی اعضای مجمع به او رأی قاطعی نبود پس باید در طول ۴ سال آینده از اعضای مجمع کمک بگیرد و اعضای مجمع نیز به سرعت گرفتن حرکت رو به جلوی تکواندو اصفهان کمک کنند.

پولادگر اظهار داشت: کسب سهمیه المپیک به خودی خود موفقیت است و امیدوارم تمام ملی‌پوشان ایران از جمله سجاد مردانی در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشند.

در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان که ۱۳ کاندیدا داشت و پس از انصراف ۵ کاندیدا، شهرام الله‌آبادی با کسب ۹ رأی در مقابل ۸ رأی امیرحسین پورحبیب به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان

برچسب ها: اخبارورزشی ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.