فرماندار ویژه لارستان از اختصاص بیش از ۳۶ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توازن استانی، به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اختصاص بیش از ۳۶ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توازن استانی، به این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد رشد داشته است.

او افزود: امسال افزون بر ۳۶ میلیارد تومان اعتبار استانی از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، برای اجرای طرح‌های نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافته که در۱۴ فصل و ۲۶ برنامه هزینه می‌شود.

حسنی ادامه داد: اولویت مهم هزینه کرد اعتبارات عمرانی شهرستان لارستان، مربوط به تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه تمام سنوات گذشته است.

فرماندار ویژه لارستان گفت: این اعتبارات در سر فصل‌های راه، آب و فاضلاب، منابع آب، آموزش و پرورش، ورزش و تفریحات، رسانه، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، صنعت و معدن، فرهنگ و هنر، دین و مذهب، و توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری هزینه می‌شود.

حسنی بیان کرد: براساس مصوبات شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان، این اعتبارات، برای اتمام ۱۰۲ طرح نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالاتر به عنوان یکی از سیاست‌های مهم دولت، توزیع می‎شود.

او از مدیران شهرستان خواست که برای خدمت رسانی شایسته به مردم و جذب اعتبارات بیشتر و برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف با مدیران کل خود مذاکره کنند.

فرماندار ویژه لارستان همچنین بر نظارت مستمر بر طرح‌های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی و اعلام پیشرفت فیزیکی آن به دفتر فنی فرمانداری و تلاش در جهت جذب این اعتبارات تاکید کرد.
انتهای پیام/م

رشد ۲۱ درصدی اعتبار توازنی استانی لارستان

برچسب ها: فرمانداری ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار