فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت دوچرخه با ۴۳ فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی انجام گرفته، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل موفق شدند ۲ نفر از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار میرفیضی، گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به سرقت دوچرخه‌ها با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستانشان اقرار کردند.

او از دستگیری همدستان متهم در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و افزود: متهمان در ادامه تحقیقات پلیسی تاکنون به سرقت ۴۰ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتورسیکلت و ۲ عدد دوربین فیلمبرداری اعتراف کردند.

میرفیضی از کشف ۶ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتور سیکلت و ۲ عدد دوربین فیلمبرداری از مخفیگاه متهمان در مجموع به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و نصب ابزار‌ها و تجهیزات الکترونیکی مناسب برای پیشگیری از سرقت و سوء استفاده سارقان، در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/س

سارقان حرفه‌ای دوچرخه در بابل دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.