دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آوج برای پیشگیری از وقوع سیلاب بر لزوم اجرای اقدامات فنی از سوی شرکت آب منطقه ای تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علی سلطانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آوج  گفت:حفاظت از بستر وحریم رودخانه ها به عنوان انفال و سرمایه های ملی وهمچنین شریان های حیاتی کشور در انتقال آب امری ضروری است.

سلطانی  با اشاره به به بارش های اخیر و نیز ادامه دار بودن آن و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های شهرستان از جمله آوج چای، خررود، اروان چای گفت: باتوجه به وظیفه ذاتی اداره منابع آب به عنوان متولی امر، باید جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از سیل که متاسفانه سال گذشته در کشور خسارات بسیاری را به همراه داشت اقدامات اساسی و فنی را اعمال نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آوج  گفت: جهت پیشگیری از هرگونه خسارات جانی و مالی باید ، لایروبی دهانه ی رودخانه ها، پلکانی کردن مسیلها و رودخانه ها، تعبیه سیستم هشدار وپیش بینی وقوع سیلاب ، ساخت سیل گیر در حاشیه رودخانه هایی که مشرف به روستاها هستند، پاکسازی پل ها و نهرهای داخل و خارج از شهر با همکاری مراجع مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

حفاظت از بستر و حریم رودخانه ها امری ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار